Udelukkende topkarakterer (5/5)
Vi leverer måske branchens bedste
Hvis du søger Google Ads hådtering uden bullshit, tørre månedsraporter og smarte salgstaler, er du kommet til det rette sted.
Kick-Ass Marketing
100% TRANSPARENS
Vi er ikke bange for at kalde os selv nørder. De sidste mange år har vi nørdet med Google Ads på alle tænkelige leder og kanter. Vi har arbejdet med alt fra store e-commerce til enkelmandsvirksomheder. For os er et tæt samarbejde det vigtigste for at skabe den bedste forretning for dig. Dermed har vi den bedste forudsætning for at skabe et solidt setup fra start, som vi kan bygge videre på løbende.

Kritisk og databaseret
Vores tilgang til Google Ads
Efter mange års erfaringer med Google Ads, har vi fundet ud af, hvad der fungerer, og vigtigere, hvad der ikke fungerer. Dertil har vi både arbejdet hos bureauer og internt i marketingsafdelinger. Denne erfaring gør, at vi kan se udfordringer og løsninger fra begge sider i et samarbejde. Med en kritisk tilgang til Googles automatiseringer og rådgivning, bliver alt testet og analyseret, inden nye processer kan blive implementeret. Via håndtering for virksomheder i både B2B og B2C segmentet i forskellige brancher, ved vi, hvad der rør sig inden for digital markedsføring som helhed. Det betyder, at vi kan tilbyde vores kunder en samarbejdspartner, som altid er up-to-date på de nyeste redskaber i den “digitale værktøjskasse” og kan give dig det bedste udgangspunkt for success for din digitale annoncering.
Hvad skal marketingsbudgettet være?
For et relativt beskedent budget kan du komme langt med annoncering via Google Ads. Uanset størrelse af virksomhed og budget, er det muligt at øge omsætningen ved at vise annoncer til de relevante brugere på det rette tidspunkt. I Google Ads er det derfor vigtigt at fokusere budget på sin kernemålgruppe. Det kan være ud fra alder og køn, men også hvor de befinder sig geografisk. Med Google Ads er det også muligt at målrette specifikke enheder, uanset om det er en bærbar computer, stationær computer, tablet, iPad, iPhone eller generelt smartphones. Særligt for Google Ads er der stort fokus på at udelukkende skabe relevant trafik og skære irrelevant trafik, så du derved får fat i netop de brugere, som har højest sandsynlighed for at konvertere. Det gælder særligt for begrænsede budgetter, som kun ønsker at henvende sig til “varme” emner/brugere.
Proaktivitet og grundighed i fokus
Siden vi startede thomasandre.dk har vi ikke haft en eneste kundeopsigelse. Det skyldes primært det tætte samarbejde og den proaktivitet og grundighed, vi lægger i vores arbejde. Med hvert samarbejde starter vi med en klar strategi med annnonceringen, som bygger fundamentet for den videre håndtering, så du får den bedste mulige start og fundament at vækste ud fra.
Svaret er nej
Er vi Google Partner?
Svaret er nej…Og det er med vilje. For år tilbage var det et plus at være Google-autoriseret partner, men med årene er Google gået fra at være på ens side, når det kommer til opsætning samt håndtering, til nu at være en black box, man aktivt kæmper imod. læs mere...

Specialer
Hvad er målsætningen med annonceringen?
Leadgenering/henvendelser
Det er vigtigt at fastsætte en målsætning for annonceringen. Hvis målet er at skabe henvendelser, er det vigtigt at sætte sin hjemmeside op til at have højst mulig konverteringsrate via call to actions og kontaktformularer. Når dette er sat op, kan vi skabe værdi via Google Ads, ved at få de mest relevante brugere ind på din hjemmeside.
E-commerce/salg
Hvis målet er at skabe salg og direkte salg, er det vigtigt at have Google Shopping, Google Merchant Center og et solidt tracking system sat op for at få det maksimale ud af sin marketingsindsats. Her kan vi hjælpe med opsætning og håndtering for at skabe den højest mulige omsætning via solid online annoncering.
Få tilskud på op til 250.000 kr.
Få tilskud på op til 250.000 kr.
Via samarbejde med SMV Digital har du mulighed for at få tilskud til din digitale strategi. Ansøg fra 50.000,- og helt op til 250.000,-
Tilskuddet kan søges til følgende:
✓ Digital omstilling
✓ SEO undervisning og rådgivning
✓ IT sikkerhed
✓ Opbygning af webshop
✓ Digital markedsføring
Udpluk af virksomheder vi samarbejder med














Udpluk af virksomheder
vi samarbejder med












Beregn din pris
Google Ads håndtering
Sponsor af Bakken Bears
Vi gør en aktiv indsats for at støtte lokalsporten og bakke op om idrætsklubber og sportsforeninger i Aarhus og københavn. Derfor er vi sponsorer af Bakken Bears.

Sponsor af Bakken Bears
Aktiv indsats for at støtte lokalsporten og bakke op om idrætsklubber og sportsforeninger i Aarhus og København. Derfor er vi sponsorer af
Bakken Bears.
Search
I Google Ads kan du blandt andet oprette søgekampagner, hvori du specificerer præcist hvilke søgetermer, du ønsker, at dine brugere skal finde dig på. Herunder gælder det om at få kanaliseret de mest relevante brugere ind på din hjemmeside.
Når vi identificerer og opbygger nye søgeord til Google Ads kampagner, dannes strategien ved hjælp af eksterne værktøjer, der kan vurdere antallet af søgninger på et søgeord. Det giver således et estimat for konkurrencen på selvsamme søgeterm, så vi har en idé om den nødvendige indsats og det nødvendige budget, inden annonceringen påbegyndes.
Display
Annoncering på displaynetværket giver mulighed for at promovere din forretning i form af din service eller dit produkt til brugere, som ikke nødvendigvis aktivt er i markedet for din ydelse, men som alligevel kan være relevante brugere. Det er derfor rigtigt godt til top-of-mind annoncering. Det giver også mulighed for at vise bannere med skræddersyede budskaber til varme emner. Det er derfor en visuel mulighed for at påvirke leads og tidligere kunder. Hvis du ønsker at gå endnu bredere, er det også muligt at vise dine bannere til personer som er “i markedet” for at købe dit produkt eller service.
Ønsker du at gå helt bredt og skabe opmærksomhed omkring dit brand, er dette også muligt – så kan du ramme brugere, der kender dit brand, men du kan også ramme brugere, der aldrig har hørt om din virksomhed.
YouTube
YouTube er et stærkt redskab til at skabe top-of-mind og bred markedsføring af dine ydelser eller produkter. Dette kan enten gøres via display, i form af en tekstannonce, displaybanner eller som en in-stream video, som afspilles før, under eller efter en video. YouTube er ofte et dyrt redskab og kræver meget vedligeholdelse, men er effektivt til at kommunikere budskaber til mange brugere over kort tid.
Shopping
De fleste kender Google Shopping fra de produktbilleder, som kommer over søgeresultaterne på en søgning på Google. Alternativt bliver de også vist i højre hjørne efter en bruger har indtastet en søgning. Shopping er udelukkende lavet til direkte salg af varer og er det bedste redskab på Google Ads til at skabe salg direkte via din annoncering.
Det er muligt at vise dine produkter i form af billeder, som giver en potentiel kunde mulighed for at se dine produkter, når du benytter muligheder i Google Shopping. For at få det meste ud af annonceringen vil vi løbende optimere dit produktfeed ved hjælp af avancerede værktøjer og budjusteringer ud fra den indsamlede kundedata. Dermed får du, over tid, et skarpere setup, som giver bedre afkast måned efter måned.
Remarketing
Remarketing i Google Ads kan bygges ind i alle marketingsindsatser på Google Ads. Det kan bestå af statiske billeder, animerede billeder, video og responsive annoncer, der placeres på Display- og Søgenetværket. Det, der adskiller remarketing fra standard display- og søgeannoncering, er målretningen. Remarketing virker ved at benytte en speciel sporingskode til at spore brugere, der besøger din hjemmeside, og derefter vise annoncer til dem. Det kan være en meget kraftfuld komponent i en kampagne og kan altid anbefales at sætte på.
Hovedpointen med remarketing er at målrette de brugere, der har vist interesse for dine produkter eller tjenester ved at besøge din hjemmeside. Disse brugere er mere tilbøjelige til at skabe en “konvertering”, sammenlignet med brugere, der endnu ikke har besøgt din hjemmeside.
Løbende optimeringer
Specialiseret samarbejdspartner
Vi har arbejdet med Google Ads i mange år og har erfaring fra en lang række danske og udenlandske virksomheder. Det betyder, at du får en samarbejdspartner med dyb forståelse for din verden. Når det kommer til Google Ads, er jeg en nørd ud til fingerspidserne og snakker gerne med om lagerstyring eller profitsporing. For vi ved, at det også er vigtigt i din forretning.
Først fundament, dernæst kompleksitet
Når det grundlæggende fundament er sat op og virker, arbejder vi med profitsporing, prisovervågning, livstidsværdi, nye setups og nye teser for at optimere indsatsen. Altsammen for at skabe yderligere vækst for din virksomhed.
Mere tid til din forretning (og større afkast)
Når vi overtager din konto, får du frigivet ressourcer til at arbejde på de ting, som du er god til i din virksomhed. Du får løbende rapporter omkring performance og optimeringer. Dermed er du altid med på, hvad der foregår med din annoncering.
Vi får topkarakterer af vores kunder
“Vi samarbejder med Thomas om vores Google Ads og SEO og har i ham en nærværende og dygtig sparringspartner, som tager sig tid til at sætte sig ind i vores forretning. Thomas evner at skabe et samarbejde, der passer til den enkelte, og han har forståelse for, at behov kan være forskellige fra måned til måned.
Marketingkoordinator | Cecilie Lemmeke Madsen
“Thomas is a great Google marketing specialist with a flair experience and variety of performance lifting methods. He is definitely the guy who gets the job done fast and effective.”
Head of E-Commerce | Karolis Bingelis
“Det er en sand fornøjelse at have Thomas André tilknyttet som samarbejds- og sparringspartner. Han har en stor viden indenfor Google Ads, som han gerne deler ud af og vi har derfor nydt godt af hans engagement og faglige kunnen, som altid er proaktiv og grundig.”
Marketing Manager | Simon Hampe
“Thomas har en enorm god energi i sin fremtoning, og er dygtig til at formidle sin faglige viden i et letforståeligt sprog. Vi har værdsat Thomas’ engagement og begejstring i det samarbejde vi har haft.”
Marketingchef | Jacob Loburski
Bliv ringet op
Lad os hjælpe dig i mål med din vækst