Brancheførende kundetilfredshed
100% Google Ads nørd
100% Google Ads nørd
Jeg er ikke bange for at kalde mig selv en nørd. De sidste mange år har jeg nørdet med Google Ads, på alle tænkelige leder og kanter. Jeg har siddet med alt fra stor e-commerce til enkelmandsvirksomheder. For mig, er et tæt samarbejde det vigtigste for at skabe den bedste forretning for dig. Dermed har jeg den bedste forudsætning for at skabe et solidt setup fra start som vi kan bygge videre på løbende.
KRITISK OG DATA-BASSERET
Min tilgang til Google Ads
Via mange års erfaring med Google Ads, har jeg fundet ud af hvad der virker – og vigtigere. Hvad der ikke virker. Dertil, har jeg både arbejdet hos bureauer, og internt i marketingsafdelinger. Denne erfaring gør, at jeg kan se udfordringer og løsninger fra begge sider i et samarbejde. Med en kritisk tilgang til Googles automatiseringer og rådgivning, bliver alt testet og analyseret inden nye processer kan blive implementeret. Via håndtering for virksomheder i både B2B og B2C segmentet, i forskellige brancher, ved jeg hvad der rør sig inden for digital markedsføring som helhed. Det betyder at jeg kan tilbyde mine kunder en samarbejdspartner, som altid er up-to-date på nyeste redskaber i den “digitale værktøjskasse” og kan give dig det bedste udgangspunkt for success for din digitale annoncering.
Hvad skal marketingsbudgettet være?
For et relativt beskeden budget, kan du komme langt med Annoncering via Google Ads. Uanset størrelse af virksomhed og budget, er det muligt at øge omsætningen, ved at vise annoncer til de relevante brugere, på det rette tidspunkt. Det er derfor vigtigt i Google Ads at fokusere budget på sine kernemålgruppe. Det kan være ud fra alder og køn, men også hvor de befinder sig geografisk. Med Google Ads er det også muligt at målrette specifikke enheder, uanset om det er en bærbar computer, stationær computer, tablet, iPad, iPhone eller generelt smartphones. Særligt for Google Ads er der stort fokus på at udelukkende skabe relevant trafik og skære irrelevant trafik, så du derved får fat i netop de brugere som har højest sandsynlighed for at konvertere. Det gælder særligt for begrænsede budgetter, som kun ønsker at henvende sig til “varme” emner/brugere.
KRITISK OG DATA-BASSERET
Min tilgang til Google Ads
Via mange års erfaring med Google Ads, har jeg fundet ud af hvad der virker – og vigtigere. Hvad der ikke virker. Dertil, har jeg både arbejdet hos bureauer, og internt i marketingsafdelinger. Denne erfaring gør, at jeg kan se udfordringer og løsninger fra begge sider i et samarbejde.læs mere...
Hvad skal marketingsbudgettet være?
For et relativt beskeden budget, kan du komme langt med Annoncering via Google Ads. Uanset størrelse af virksomhed og budget, er det muligt at øge omsætningen, ved at vise annoncer til de relevante brugere, på det rette tidspunkt.læs mere...
Proaktivitet og grundighed i fokus
Siden jeg startede selvstændig, har jeg ikke haft en kundeopsigelse. Det skyldes primært det tætte samarbejde, og den proaktivitet og grundighed som jeg lægger i mit arbejde. Med hvert samarbejde, starter vi med en klar strategi med annnonceringen, som bygger fundamentet for den videre håndtering, så man får den bedste mulige start og fundament at vækst ud fra.
Det har resulteret i 0% opsigelsesrate og udelukkende topkarakter hos mine kunder
Proaktivitet og grundighed i fokus
Siden jeg startede selvstændig, har jeg ikke haft en kundeopsigelse. Det skyldes primært det tætte samarbejde, og den proaktivitet og grundighed som jeg lægger i mit arbejde. Med hvert samarbejde, starter vi med en klar strategi med annnonceringen, som bygger fundamentet for den videre håndtering, så man får den bedste mulige start og fundament at vækst ud fra.
Det har resulteret i 0% opsigelsesrate og udelukkende topkarakter hos mine kunder
Specialer
Hvad er målsætningen med annonceringen?
Leadgenering/Henvendelser
Det er vigtigt at sætte sig fast mht målsætningen for annonceringen. Hvis målet er at skabe henvendelser, er det vigtigt at sætte sin hjemmeside op til at have højst mulig konverteringsrate via call to actions og kontaktformularer. Når dette er sat op kan vi skabe værdi via Google Ads, til at få de mest relevante brugere ind på din hjemmeside.
E-commerce/Salg
Hvis målet er at skabe salg og direkte salg, er det vigtigt at have Google Shopping, Google Merchant Center og et solidt tracking system sat op for at få det maksimale ud af sin marketingsindsats. Hér kan jeg hjælpe med opsætning og håndtering for at skabe den højest mulige omsætning via solid online annoncering.
Få tilskud på 50.000 kr.
Via samarbejde med SMV Digital, har du mulighed for at få tilskud til din digitale strategi. Ansøg fra 50.000,- og helt op til 250.000,-
Kan søges til følgende:
✓ Digital omstilling
✓ SEO undervisning og rådgivning
✓ IT sikkerhed
✓ Opbygning af webshop
✓ Digital markedsføring
Få tilskud på 50.000 kr.
Via samarbejde med SMV Digital, har du mulighed for at få tilskud til din digitale strategi. Ansøg fra 50.000,- og helt op til 250.000,-
Kan søges til følgende:
✓ Digital omstilling
✓ SEO undervisning og rådgivning
✓ IT sikkerhed
✓ Opbygning af webshop
✓ Digital markedsføring
Virksomheder, som jeg samarbejder med
Virksomheder, som jeg samarbejder med
Google Ads
Beregn din pris på markedsføring
Stolt sponsor af Bakken Bears
Vi gør en aktiv indsats for at støtte lokalsporten og bakke op om idrætsklubber og sportsforeninger i Aarhus og københavn. Derfor er vi sponser af Bakken Bears.

Stolt sponsor af Bakken Bears
Vi gør en aktiv indsats for at støtte lokalsporten og bakke op om idrætsklubber og sportsforeninger i Aarhus og københavn. Derfor er vi sponser af
Bakken Bears.
SVARET ER NEJ
Er jeg Google Partner?
…Og det er med vilje. For år tilbage, var det et plus at være Google autoriseret partner, men med årene er Google gået fra at være ens ven, når det kommer til opsætning og håndtering, til at være en aktør man aktivt kæmper imod. Google Ads bliver i højere grad en “black-box” og manuel kontrol samt muligheder til fordel for annoncører forsvinder. Det er en fordel for Google, men ikke for dig. tværtimod. Min tilgang til Google Ads, er kritisk og databaseret. Alt bliver testet og analyseret og dermed dannes min tilgang til den optimale Google Ads annoncering for mine kunder.

Search
I Google Ads kan du blandt andet oprette søgekampagner, hvori du specificerer præcist hvilke søgetermer du ønsker at dine brugere skal finde dig på. Herunder gælder det om at få kanaliseret de mest relevante brugere ind på din hjemmeside.
Når jeg identificerer og opbygger nye søgeord til Google Ads kampagner, dannes strategien ved hjælp af eksterne værktøjer, der kan vurdere antallet af søgninger på et søgeord, og således give et estimat for konkurrencen på selvsamme søgeterm, så vi har en idé om den nødvendige indsats og nødvendige budget inden annonceringen påbegyndes.
Display
Annoncering på displaynetværket giver mulighed for at promovere din forretning i form af din service eller dit produkt til brugere, som ikke nødvendigvis aktivt er i markedet for din ydelse, men kan være relevant inden for kort tid. Det er derfor rigtigt godt til top-of-mind annoncering. Det giver også mulighed for, at vise bannere med skræddersyet budskaber til varme emner. Det er derfor en visuel mulighed for at påvirke leads og tidligere kunder. Hvis du ønsker at gå endnu bredere er det også muligt at vise dine bannere til personer som er “i markedet” til at købe dit produkt eller service.
Ønsker du at gå helt bredt og skabe opmærksomhed omkring dit brand er dette også muligt – så kan du ramme brugere der kender dit brand, men du kan også ramme brugere der aldrig har hørt om din virksomhed.
YouTube
YouTube er et stærkt redskab til at skabe top-of-mind og bred markedsføring af dine ydelser eller produkter. Dette kan enten gøres via display, i form af en tekstannonce, displaybanner eller som en in-stream video, som afspilles før, under eller efter en video. YouTube er ofte et dyrt redskab og kræver meget vedligeholdelse, men er effektivt til at kommunikere budskaber til mange brugere over kort tid.
Shopping
De fleste kender Google Shopping fra de produktbilleder, som kommer over søgeresultaterne på en søgning på Google. Alternativt bliver de også vist i højre hjørne, efter en brugere har indtastet en søgning. Shopping er udelukkende lavet til direkte salg af varer, og er det bedste redskab på Google Ads til at skabe salg direkte via din annoncering.
Det er muligt at vise dine produkter i form af billeder, som giver en potentiel kunde mulighed for at se dine produkter, når du benytter muligheder i Google Shopping. For at få det meste ud af annonceringen, vil jeg løbende optimere produktfeed ved hjælp af avanceret værktøjer og budjusteringer ud fra den indsamlede kundedata. Dermed får du over tid, et skarpere setup, som giver bedre afkast måned efter måned.
Remarketing
Remarketing i Google Ads kan bygges ind i alle marketingsindsatser på Google Ads. Det kan bestå af statiske billeder, animerede billeder, video og responsive annoncer, der placeres på Display- og Søgenetværket. Det, der adskiller remarketing fra standard display- og søgeannoncering, er målretningen. Remarketing virker ved at benytte en speciel sporingskode til at spore brugere, der besøger din hjemmeside, og derefter vise annoncer til dem. Det kan være en meget kraftfuld komponent i en kampagne og kan altid anbefales at sætte på.
Hovedpointen med remarketing er, at målrette de brugere, der har vist interesse for dine produkter eller tjenester ved at besøge din hjemmeside. Disse brugere er mere tilbøjelige til at skabe en “konvertering”, sammenlignet med brugere, der endnu ikke har besøgt din hjemmeside.
Search
I Google Ads kan du blandt andet oprette søgekampagner, hvori du specificerer præcist hvilke søgetermer du ønsker at dine brugere skal finde dig på. Herunder gælder det om at få kanaliseret de mest relevante brugere ind på din hjemmeside.
læs mere...
Display
Annoncering på displaynetværket giver mulighed for at promovere din forretning i form af din service eller dit produkt til brugere, som ikke nødvendigvis aktivt er i markedet for din ydelse, men kan være relevant inden for kort tid. Det er derfor rigtigt godt til top-of-mind annoncering.
læs mere...
YouTube
YouTube er et stærkt redskab til at skabe top-of-mind og bred markedsføring af dine ydelser eller produkter. Dette kan enten gøres via display, i form af en tekstannonce, displaybanner eller som en in-stream video, som afspilles før, under eller efter en video. YouTube er ofte et dyrt redskab og kræver meget vedligeholdelse, men er effektivt til at kommunikere budskaber til mange brugere over kort tid.
Shopping
De fleste kender Google Shopping fra de produktbilleder, som kommer over søgeresultaterne på en søgning på Google. Alternativt bliver de også vist i højre hjørne, efter en brugere har indtastet en søgning. Shopping er udelukkende lavet til direkte salg af varer, og er det bedste redskab på Google Ads til at skabe salg direkte via din annoncering.
læs mere...
Remarketing
Remarketing i Google Ads kan bygges ind i alle marketingsindsatser på Google Ads. Det kan bestå af statiske billeder, animerede billeder, video og responsive annoncer, der placeres på Display- og Søgenetværket. Det, der adskiller remarketing fra standard display- og søgeannoncering, er målretningen.
læs mere...
Løbende optimeringer
Specialiseret samarbejdspartner
Jeg har arbejdet med Google Ads i mange år, og har erfaring fra en lang række danske og udlandske virksomheder. Det betyder, at du får en samarbejdspartner med dyb forståelse for din verden. Når det kommer til Google Ads, er jeg en nørd ud til fingerspidserne og snakker gerne med om lagerstyring eller profitsporing. For jeg ved, at det også er vigtigt i din forretning.
Først fundament, dernæst kompleksitet
Når det grundlæggende fundament er sat op og virker, arbejder vi med profitsporing, prisovervågning, livstidsværdi, nye setups og nye teser for at optimere indsatsen. Altsammen for at skabe yderligere vækst for din virksomhed.
Mere tid til din forretning (og større afkast)
Når jeg overtager din konto, får du frigivet ressourcer til at arbejde på de ting som du er god til i din virksomhed. Du får løbende rapporter omkring performance og optimeringer. Dermed er du altid med på hvad der forgår med din annoncering.
Topkarakter af mine kunder
“Vi samarbejder med Thomas om vores Google Ads og SEO og har i ham en nærværende og dygtig sparringspartner, som tager sig tid til at sætte sig ind i vores forretning. Thomas evner at skabe et samarbejde, der passer til den enkelte, og han har forståelse for, at behov kan være forskellige fra måned til måned.
Marketingkoordinator | Cecilie Lemmeke Madsen
“Thomas is a great Google marketing specialist with a flair experience and variety of performance lifting methods. He is definitely the guy who gets the job done fast and effective.”
Head of E-Commerce | Karolis Bingelis
“Det er en sand fornøjelse at have Thomas André tilknyttet som samarbejds- og sparringspartner. Han har en stor viden indenfor Google Ads, som han gerne deler ud af og vi har derfor nydt godt af hans engagement og faglige kunnen, som altid er proaktiv og grundig.”
Marketing Manager | Simon Hampe
“Thomas har en enorm god energi i sin fremtoning, og er dygtig til at formidle sin faglige viden i et letforståeligt sprog. Vi har værdsat Thomas’ engagement og begejstring i det samarbejde vi har haft.”
Marketingchef | Jacob Loburski
Bliv ringet op
Lad mig hjælpe dig i mål med din vækst